Tällä viikolla jouten olo toimistoaikana on tullut jopa sietämättömiin mittasuhteisiin. Olen käsitellyt muutamaa dokumenttia ja siinä koko viikon ohjelma. Nyt alkaa kypsyttää jo tähän asti ajantappovälineiksi kelvanneet Feissari, Bebot ja Tepot sekä pokerinpeluu. Pasianssi oli ensin suosikkini, mutta klikkaustiheys sen verran tiuha, että piti vaihtaa Hold Emiin ettei koneenkäyttöni ala ketään epäilyttämään yksikössämme. Kuulin kaveriltani vinkin siitä, miten ensin tylsässä työssä viihdytään eri portaaleissa, ja sitten siirrytään ostamaan kaikkea netistä. Olen sortunut tähän, tuhlaamaan työaikana. Ensimmäinen Ebay ostokseni on kotiutettu ja kivet kimaltelevat oikeassa nimettömässä. Mitäs sitten…

<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

 

Tietokoneella työskentely kuluttaa aivoja, sen olen huomannut. Klo14 muutun yleensä aivan apaattiseksi, en viitsi tehdä mitään ja tuijotan kelloa välillä. Olotila kestää kotonakin parisen tuntia, siinä samassa jotakin lukee ja syö. Sitten aivot alkavat osoittaa elpymisen merkkejä ja tajuaa lähteä lenkille tai vaan kaupungille kiertelemään. Iltaa kohden onkin sitten taas kuin eri ihminen. Onneksi minulla ei ole kotona telkkaria tai läppäriä niin tulee tehtyä jotakin järkevää.

 

Työssään turhautuminen vaivaa näköjään muitakin. Ehdoton viikon helmi on alla oleva klippi jo kuopatusta visailuohjelmasta, jossa juontajalla alkaa pikku hiljaa keittää. Tony, oot ihana! 

 

http://www.youtube.com/watch?v=rJrEe8_gi64&feature=related

 

 

P.S

Aina on lohduttavaa tietää, että muillakin näyttää olevan aivan liikaa rekvisiittaa ja vapaa-aikaa käytössään. Alla kuva epäselvästä tilanteesta, onko kyse jonkin sortin harrastuksesta kotioloissa vai Markkinointitoimisto Maanantain keksimä mainoskampanja, se jääköön jokaisen pohdittavaksi. (Kuva on tekijänoikeuksien alainen, joten se mahdollisesti joudutaan vielä täältä poistamaan, nauttikaa siihen asti. Kuvassa olevien henkilöiden nimistä olen vaitolovelvollinen). Joka tapauksessa minua huolestuttaa sanonta: ”Kerro minulle, ketkä ovat ystäviäsi niin minä kerron sinulle millainen sinä olet.” Sovitaan vaikka niin, että nämä ovat vain randomtuttaviani niin säilyy edes jonkinlainen mielenrauha.

 

1697666.jpg