Kollega:            Sä juot aika paljon vettä päivän aikana Ann-Marie. Siis sulla on pullo aina edessä.<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

A-M:                Niin on joo. Pari litraa kuluu kevyesti.

 

Kollega:            Olen huomannut, että sä juot tuota eksklusiivista norjalaisvettä mikä on sulatettu niistä jäätikön palasista. Siis tarkoitan, että aika arvokasta tuosta tulee pidemmän päälle. Ostatko sä sitä Stockalta?

A-M:                En mä tiedä saako sitä sieltä. DHL roudaa mulle lähetyksen pari kertaa viikossa suoraan Norjasta.

 

Kollega:            ????

A-M:                Ihmisen kehosta 70% on vettä. En kai mä nyt halua että se 70% on jotain Vantaanjoen hummusvettä?

Kollega:            ….meinaan vaan tuota litrahintaa. Riittääkö pari kymppiä?

A-M:                Päivitä myös rahtikulut sinne kuluexceliisi. Tulee DHL:n 24h lentorahdilla…

 

Kollega:            ??!!! Mun täytyy nyt myöntää, että sulla on kyllä aina kulissit kunnossa viimeisen päälle.

A-M:                Eikö…

 

Hetken kuluttua joku toinen koputtaa oveeni

 

Mies:                Sitä mä vaan jäin tuosta sun ja Eskon keskustelusta pohtimaan..

A-M:                Niin?

 

Mies:                Että onko se oikeesti hakattu ja sulatettu sieltä jäätiköltä tuo vesi?

A-M:                Joo on. En muista tarkalleen miten se meni mutta anyway.

Mies:                …..Mielenkiintoista…