Minä jos kuka olen luullut usein tietäväni mitä tässä maailmassa tapahtuu ja mikä on in ja mikä out. Minne kannattaa mennä, mitä pitää syödä. Siksi on uskomatonta ellei peräti käsittämätöntä kun törmään ilmiöön jonka olemassa olosta en ole tiennyt.

Tapahtui eräänä odottamattomana kevätiltana astellessani pöytään, jossa istui valikoitu joukko tuttuja ystävättäriäni. Olin juuri palannut viikon talvilomalta Espanjasta ja istuuduin hymyillen pöytään.

-         Tosi ihana rusketus sulla Ann-Marie. Vähän oon kade.

-         Oi kiitos, on tämä ainakin kevyt päivetys ellei muuta.

-         Ei sun tarvii meidän takia hymyillä jos susta ei itsestä tunnu siltä. Älä huoli Marie, me tiedetään ja ollaan täällä ihan sua varten.

-         ????????????

-         Niin me kuultiin, että sä oot nyt…….. sinkku?

-         Joo niin oon, pari viikkoa jo.

-         Voi kulta pieni olisit SOITTANUT meille niin me oltais oltu sun luona minuutissa!!!

Ensin olin tyrmistynyt siitä, että mistä tämä tieto heille oli kantautunut. Ensinnäkään, en ollut siitä vielä sanonut kuin muutamalle ja toiseksi olin kadonnut maasta heti sen jälkeen. Ja siinä he nyt olivat, silmät täynnä ymmärrystä ja sanatonta tukea. Ja sitten se tuli

-         Me niin tiedetään miltä susta tuntuu. Me ollaan kaikki oltu samassa tilanteessa.

Tätä seurasi kierros kuka oli seurustellut ja kenen kanssa, mitä tapahtui, yllättikö se ja mitä siitä seurasi. Tyrmistys, epäusko, asian tajuaminen, suru, viha, valtava kostonhimo ja tappamisen halu ( WANTED! Kuka tätä asiaa tutkisi tarkemmin ja kirjoittaisi tästä kiinnostavan kirjan??). Ja miten siitä on selvitty eteenpäin. Tiivistettynä se on vaatinut litratolkulla valkkaria ja lonkeroa, tunti kaupalla sydäntä riipaisevia biisejä, menetettyjä kiloja, juostuja kilometrejä sekä pienen maan BKT.n verran ostosterapia-, ravintola – ja terapiamaksuja. Miten tämän maan kansantalous pyörisi ilman naisia?

Olin nyt yksi ”heistä”. Sisäpiiriläisistä, joihin ei pääsisi ilman erillistä kutsua joka edellyttää että sinut on odottamatta dumpattu kadulle pimenevään iltaan. Nyt ymmärsin jotakin elämästä ja klubin ovi avauttiin minulle. Hämmentävää.

http://www.youtube.com/watch?v=CJY7KW_YAac

Bananarama Help