Viime viikolla elokuvateatterissa sattui viereeni vähintäänkin extra-ärsyttävä naishenkilö miesystävänsä kanssa. Mies varmasti rakastaa tuota naista, sillä hän oli tullut katsomaan naisensa kanssa elokuvaa Manhattanin naisista vaikka kulman takana Sports Academyssa muut alfaurokset mylvivät futishuumassa. Jo alkuteksteissä kiinnitin naiseen huomiota, koska hän ei meinannut pysyä penkissä. Niin innostunut hän oli. Alkoi melkein kiljumaan kun ensimmäinen kuva päähenkilöstä tuli seisomassa keskellä Madison Avenueta. Ajattelin, että kyllä se tuosta alkuhuumasta tokenee. Vaan ei. Puolivälissä elokuvaa meinasin jo tintata naista päin näköä. Myös toisella puolella istuva kaverini kiinnitti naiseen huomiota. Ja nyt tulee paras… Käsi sydämellä. Joka kerta kun nainen tunnisti elokuvasta tietyn brändin, hän hihkaisi sen puoliääneen miehelleen. ”Hih, tuo laukku on Gucci.” ”Psst, kato, Herméksen viltti.” ”Heh, Tiffanys pakkaus!” Mrrrr..

<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

 

Ann-Marien puhekupla:

”NYT NAIKKONEN SE TURPA KIINNI!!!! TÄSSÄ LEFFASSA ON VARMAAN 200 BRÄNDIÄ JA PÄÄHENKILÖLLÄ 84 ERI RELEET JA KAIKISSA KOHTAUKSISSA SILLÄ TAATUSTI ON SELLAISIA LUXUSBRÄNIKÖITÄ PÄÄLLÄÄN MISTÄ SÄ ET OLE KOSKAAN KUULLUTKAAN. Se, että sä tunnistat maailman tunnetuimmat logokuosit ei tee susta mitään muodin ylipapitarta. Ja voin vaan arvata, miten paljon tää sun jatkuva infoaminen kiinnostaa sun heppua joka on ensimmäisen 5 min jälkeen toivonut olevansa bissellä jossakin. Jos MÄ alkaisin kiljua joka kerran kun tunnistan jonkin merkin ja sössöttäisin koko ajan jotakin, miltä susta tuntuisi? Jos haluat kisata siitä kuka on Pro, niin ihanpa kuule.. Tuo laukku tuossa on Herméksen Crocodile Kelly (alligaattoria you know, jonotuslista jotain 4 vuotta ja hinta about uuden auton verran), kengät Christian Louboutinin Mary Janet ja korvikset Harry Winstonin. Ja tuon blondin kengät on Giuseppe Zanottin, laukku Chanelin cruise collectionista ja sormus Chopardin. Ja tuo neliöboxi on Louis Vuitton Damier Azur Coffrett Merveilles GM, jota ei tule sekoittaa lähes identtiseen malliin PM. Ja tässä oli vaan yleisimmät, tällaisena alkulämmittelynä. Saat vielä hintalapun jokaiseen artikkeliin a la Neiman Marcus jotka voin ystävällisesti kääntää myös euroiksi jos haluat. Että jos ihan hiljaa vaan katsottaisiin sitä filkkaa kuten normaalit ihmiset.”