Tiedoksi saatettakoon, että toimitusjohtaja kieltäytyy enää keskustelemasta keväällä kadonneista bokseista. Case closed, let it go. Muutama argumentti asian puolesta<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

 

-         Ne eivät olleet minun nimeni alla. Miksi minua siis vainotaan tästä asiasta!!??

-         En omista niitä luggagetarroja, jotka auttaisivat niiden boxien jäljittämisessä. Miksi en pyytänyt niitä matkustajalta C? En tiedä, ehkä ajattelin ettei se ole minun asiani. Tai mielessäni oli muutama muu asia kyseisenä ajankohtana. Kuten: perhe, jota en ollut nähnyt kuukausiin, lämmin suihku, kaikki se ruoka, leffat joita en ollut vielä nähnyt sekä länsimainen musiikki.

-         Olen syytön Heathrown uuden terminaalin kaaokseen.

-         Kieltäydyin alun perin kuljettamasta mitään, joka ei minulle kuulu.

-         Jos pakkaa tavaransa tänä aikana ruskeisiin pahvilaatikoihin kaiken terroripelon keskellä, sitten syytää ne marokkolaisen lentoyhtiön koneeseen from middle of nowhere to London, jossa on aikasemmin räjäytetty esimerkiksi metro. Ja kohdelentokentälle on avattu uusi terminaali. Mitä tapahtuu? Sanoinko minä tästä???

 

Tämä no-fly topic astuu voimaan heti Maanantain toimistossa. Näin vältämme negatiivisen ilmapiirin ja minäkin voin keskittyä valoisampiin aiheisiin. Enhän toki halua valittaa koko ajan vaan keskittyä ennen kaikkea kävelemiseen on the sunny side of the street.

 

Rakas Creative director, jos ja kun luet tämän siellä auringon alla, ajattele minua lämmöllä. Minut on asetettu syyttömänä tulilinjalle yhteisen hyvän merkeissä. ”Kaikki yhden ja yksi kaikkien puolesta.” Siinäpä se..

 

http://www.youtube.com/watch?v=xHhc4MBBWlM

Bob Marley Three little birds