Minulla on paljastus näin vapun jälkimainingeissa. Se koskee vuositulojani, tienaan ihan säälittävän vähän. En todellakaan saa + 40 000€ vuodessa. Olen ihan tavallinen tyttö, vähän vain kovaluonteinen ja amerikkalaisen oloinen. Siinä se. Ote viikonlopun keskustelusta.

 

-     Mä muistan kun mä myin ne mustat ristipistosaapikkaat sulle neljä vuotta sitten. Se jotenkin jäi mun mieleen. Siihen aikaan kengät ei maksaneet paljoakaan meidän liikkeessä ja ne sun ostamat saappaat oli ns. high end saappaat – malliston kalleimmat. Niitä ostivat ainoastaan venäläiset – sekä Ann-Marie Hyvätuloinen. Mä muistan kun sä näit ne siellä hyllyssä, tepastelit niillä kerran myymälän läpi ja hihkaisit ”mä otan nämä” ja löit pankkikortin tiskiin. Viikkoa myöhemmin kun nähtiin siellä bileissä niin mä ajattelin että tolla tytöllä on ihan SIKANA rahaa kun se ostelee tollasia saappaita ihan tosta vaan. Se oli siistiä!!!!

 

Ei, minulla ei ole ”sikana” rahaa. Olen vain aina tehnyt kovasti töitä ja olen pihi kaikissa jokapäiväisissä asioissa. Kun ostaa vähän ja harkitusti, on varaa ostaa laatua. Siinä se, niin yksinkertaista se on. Samalla rahalla kaupasta voi ostaa kamalan batiikkipaidan sekä siistin valkoisen kauluspaidan. Jälkimmäisen kantajaa vain pidetään jotenkin arvokkaampana. Elämä on valintoja täynnä ja raha maailman turhin ja tylsin keskustelunaihe.

 

”En ole hyvätuloinen, en vain osaa käyttää rahaa kovin järkevästi.”

 

http://www.youtube.com/watch?v=3D-Kio0SNL4&feature=quicklist

Britney Spears Slave 4 You